niedziela, 24 stycznia 2016

Idole

Hejcia ejcia!
Dziś post o idolach, jejuś trochę się naczytacie. Moim zdaniem idole to ważna część w życiu, każdy ma go. Choć nie każdy w takiej postaci w jakiej ja. W tym poście przeczytacie (jeżeli dotrwacie do końca hehe) o idolach jako osobach sławnych, jednak idolem może być dla ciebie twoja mama, nauczyciel, naprawdę każdy. Więc no cóż zaczynamy...
✿Selena Gomez
Kocham Selenę od czasów Czarodziejów ale wiadomo, że nie od wtedy jestem Selenator, wtedy nawet nie widziałam co to fandom itp. Pamiętam, że zaczęłam ją naprawdę lubić gdy siedziałam w domu, wieczorem i słuchałam smętnych piosenek, miałam wtedy 13 lat. Więc wpadłam na kilka piosenek Sel i pomyślałam sobie "fajne są" aż wreszcie dotarłam do "Who say" i się zakochałam. Ta piosenka ma piękny przekaz, gdy jej słuchałam byłam bliska płaczu naprawdę. I tak o to 2 lata później kocham ją tak samo mocno, może i jeszcze bardziej. Wiem, że wiele osób jej nie lubi ale czuję, że te wszystkie afery/dramy nie oddalają mnie od niej ani nie sprawiają, że przestaje ją lubić, wręcz przeciwnie coraz bardziej przybliżam się do niej (jeżeli to możliwe hehe). Teraz kocham występ jej na żywo z pokazu Victoria Secret, słucham jej tak często, że moja mama przyznała, że podoba jej się te 2 piosenki.
 
 ✿Justin Bieber
Z nim jestem najdłużej, krótko przed pierwszym koncertem w Polsce zaczęłam naprawdę się nim interesować. Pamiętam, że gdy byłam młodsza to znalazłam go na YouTubie gdy nocowałam u koleżanki, miałyśmy może z 10 lat i był świeżo po wydaniu teledysku "Baby" wtedy strasznie nam się spodobał i przesłuchałyśmy te 3 piosenki które miał na kanale, następnego dnia na podwórku wykłócałyśmy cię jak czyta się jego nazwisko Biber czy Bieber. No i nasza "faza" na niego trwała kilka dni, i zapomniałyśmy o nim. I właśnie kilka miesięcy przed koncertem w Polsce dowiedziałam się, że moja koleżanka z klasy jedzie na niego. Więc w moim życiu nastąpił wielki powrót Justina, tylko że teraz został w nim. To jest jak z Seleną, jestem z nim przez cały czas. W te gorsze chwile (większości to nie obchodzi ale wczoraj minęły dwa lata od aresztowania Justina, a je jestem z niego strasznie dumna, że podniósł się z tego i teraz już wszystko jest dobrze) i w te lepsze. Pewnie większość wie, że ma następny koncert w Krakowie jednak mnie na nim znowu nie będzie ehh. Ale tłumaczę sobie, że widocznie tak miało być i może na kolejny pojadę. 
✿Bars and Melody
Pewnie większość wie kto to po wywiadzie, jednak moja miłość do nich była od wakacji 2013. Byłam u znajomej i oglądałyśmy różne filmiki na YouTubie. I w końcu trafiłyśmy na nich, były to ich występy na British Got Talent. Byłyśmy nimi zachwycone, ale jakoś zapomniałyśmy. Kilka miesięcy później ja z n o w  u błądziłam po internecie i z n o w u trafiłam na nich. Ale wtedy już mieli swój pierwszy singiel. I wtedy zaczęło się "coś więcej". Zaczęłam ich obserwować na Instagramie, Twitterze. Po jakimś czasie dodałam się również do grupy Polish Bambinos. Wiedziałam również, że chłopacy będą w Polsce, ponieważ zapowiadali to od dłuższego czasu. No i pojechałam na niego, teraz zostały 54 dni do kolejnego koncertu.

Co tam u was misiaczki? Wiem, że długo nie było posta ale wiecie koniec semestru i trzeba było się spiąć. Byłyby we wtorek ale robiłam pracę na geografię (powiem tyle, że pan powiedział iż praca oddana za późno i nie bierze jej pod uwagę na pierwszy semestr ale co z tego, że sam ustalał termin). Tak strasznie zazdroszczę tym co mają ferie, eh ja mam od 1 lutego. 
Miłego dnia i do następnego x

4 komentarze:

  1. Zadni z tych tutaj nie są moimi idolami, ale od czasu do czasu lobię posłuchać piosenek Seleny, głos ma naprawdę dobry :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat nikt nie jest moim idolem z tych wymienionych, ale bardzo lubię Selenę i była moją idolką za młodu, hah :)
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja gustuję w całkowicie innej muzyce xx

    http://merows.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny i przemyślany post! Ja często słucham Seleny :D
    OBSERWUJĘ, już od dłuższego czasu ;)
    ouurselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń