poniedziałek, 1 lutego 2016

Ulubieńcy stycznia

Hejka!
Kurczaki misiaki, wiem że nie było długo postu ale zwykle dodaję w weekendy a ten poświęciłam rodzinie. Będzie o tym więcej w następnym poście.
✿Książki
W poprzednich ulubieńcach pisałam, że mam miesiąc taki  w którym mogę przeczytać 15 książek, a w następnym ledwo 1. To był ten miesiąc.
1. Zbuntowana
Jest to 2 część Niezgodnej, i no cóż muszę to przyznać 1 m się bardziej podobała. Nie wiem czemu ale ja zazwyczaj tak mam, że nie ważne jak bardzo mi się podoba wcześniejsza książka, jeżeli jest kontynuacja to mi się mniej podoba. Jest tylko kilka takich które mi się spodobały. Jednak ta nadal jest godna polecenia.
✿Aplikacje
Na Snapchat nadal jestem aktywna (chyba haha przynajmniej jak dla mnie) jednak coraz bardziej się przekonuję również do Instagrama. Może i nie dodaję tam często zdjęć jednak przed wyjściem gdziekolwiek muszę sprawdzić Insta. 
✿Seriale/Filmy
W przeciwieństwie do tego, że przeczytałam tak mało książek to obejrzałam kilka filmów. 
1. Sylwester w Nowym Jorku
Chyba wszyscy chcieliby przeżyć noworoczny pocałunek. W tym filmie jest pokazane jak bardzo ludzie starali się, żeby przywitać Nowy Rok w super towarzystwie. Świetni aktorzy więc film zdecydowanie godny polecenia. A teraz mój ulubiony gif (przepraszam za jakoś ale on i tak jest świetny).
2. Hotel Transylwania 2
Czy jest osoba, która nie kocha bajek? Na pierwszej części byłam w kinie z klasą i gdy dowiedziałam się, że ma być kolejna chciałam znowu jechać jednak nie udało się. Ale to i tak nie zmieniło nic tego, że musiałam obejrzeć. Jest to naprawdę fajna komedia i bardzo dobrze ogląda się ją wraz z rodziną. 
3. We Are Your Friends 
Ja to chyba miałam w tamtym miesiącu fazę na Zaca Efrona. No ale kto nie ubóstwia tych jego włosów? To jest takie trochę dziwne, że teraz polecam wam taki film a przed chwilą bajkę no ale cóż. Film jest naprawdę fajny a ja nawet spóźniłam się na spotkanie, żeby dokończyć go oglądać.
4. Dance Moms
Przez ten miesiąc obejrzałam cały 4 sezon. Niestety nie jest to serial który można obejrzeć w internecie (albo ja nie umiem szukać) więc teraz muszę czekać aż 5 sezon wejdzie do telewizji w Polsce. Te dziewczynki mają taki talent, o którym mi się nawet nie śniło.
✿Piosenki
W grudniu słuchałam tylko jednego wykonawcy to w styczniu aż tak bardzo się nie ograniczałam. 

Moje ferie się już zaczęły i nawet nie wiecie jak się cieszę, w piątek jak tylko wróciłam to zasnęłam haha. Szkoła wykańcza, taka prawda. A u was jak? Macie ferie czy może już wam się skończyły, albo jeszcze nie mieliście?
Miłego dnia i do następnego x

8 komentarzy:

  1. Świetni ulubieńcy.
    Uwielbiam aplikacje instagram.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się skończyły ferie :D
    Ja chyba nigdy się nie przekonam do Instagrama, ale co zrobić, nie? :P
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi właśnie skończyły się ferie :(( Film "Zbuntowana" oglądałam i bardzo mi się podobał! Chyba sięgnę też po książkę ;) OBSERWUJĘ - już od dawna.
    ouurselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do gifu zgadzam się jest świetny :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham książkę "Zbuntowana" :))
    A Sylwester w Nowym Jorku widziałam miliard razy i chyba nigdy mi się nie znudzi ;)
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam film (bo książki nie czytałam) "Niezgodna" i "Zbuntowana". Teraz czekam na "Wierna" w marcu :D. Ferie podobnie jak ty, ja swoje dopiero zaczęłam. Co do aplikacji to chyba wolę Snapchat :).


    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gif jest słodki :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń