niedziela, 14 lutego 2016

Walentynki

Hejka misiaki!
Więc wiecie dzisiaj jest ten specjalny dzień, 14 luty. Chyba już nie da się zauważyć tych wszystkich wydarzeń na Facebook typu "W Walentynki jem pizzę", "W walentynki ćwiczę". Chyba nigdy nie zrozumiem czemu oni to robią. Po co chwalić się tym, że nie masz co robić? Sama jestem singlem, ale co roku w ten dzień coś robię. Może nie jest to tak fajne jak te wszystkie pary, ale u mnie w domu jest jakby "tradycja" że zawsze gdzieś wychodzimy. Cóż właściwie to niektórzy "wolni" traktują to jak zwykły dzień i robią to co zwykle.

Co robić gdy nie masz pary?
✿Obejrzyj swój ulubiony film
✿Spotkaj się ze znajomymi
✿Zrób coś miłego (typu kup kilka walentynek i rozdaj innym samotnym osobom)
✿Zagraj w lotto może wygrasz
✿Kup swoje ulubione jedzenie i zjedz je w jeden wieczór
✿Spędź go na portalach społecznościowych razem z innymi singlami
✿Może w twoim mieście są jakieś spotkania dla wolnych
✿W kinach często są puszczane seanse zarówno dla par jak i osób bez drugiej połówki 

Wiem, że krótki ale na szybko a chciałam go dodać. Jutro idę do szkoły, o nie. Co z tego, że jeszcze nic nie ogarnęłam ale napiszmy posta! Wesołych walentynek!
Do następnego i miłego dnia x

4 komentarze:

  1. Świetne rady! skorzystam razem z kuzynka bo mnie dziś odwiedza ;) zapraszam do mnie może obs za obs? :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie robię w walentynki nic specjalnego :)
    http://colorful-and-sweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem singielką, ale nawet jeśli, poza tymi wszystkimi reklamami, nie odczuwam złego humoru dzisiaj czy cos. Dla mnie to najzwyklejszy dzien

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka pizze bym zjadła :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń